Dostawa

IV DOSTAWA

1. Zakupiony Produkt może być, według wyboru Klienta dokonanego w momencie składania zamówienia, dostarczony przez Pocztę Polską albo firmę kurierską DPD pod wskazany w formularzu zamówienia przez Klienta adres albo odebrany przez niego osobiście w siedzibie Sklepu. Koszt dostawy Produktu przez Pocztę Polską lub kuriera jest pokrywany przez Klienta. W przypadku wyboru przez Klienta opcji zapłaty przelewem, zakupione Produkty są wysyłane po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku Sprzedającego.
2. Sprzedawca wysyła zakupione Produkty na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Wysyłka poza terytorium Polski jest możliwa tylko po indywidualnym uzgodnieniu z uprawnionym pracownikiem Sklepu.
3. Wraz z zakupionym Produktem wydawana jest faktura VAT albo paragon fiskalny.
4. Koszt wysyłki zamówienia jest zgodny z cennikiem. Zamówienia powyżej 399,00 zł netto są wysyłane na koszt Sprzedawcy.
5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo dostarczania zamówień o dużej objętości przez inną firmę niż DPD.
6. Klient przy odbiorze zobowiązany jest zwrócić uwagę, czy Produkty nie zostały uszkodzone w trakcie transportu. W przypadku uszkodzeń mechanicznych Produktów i/lub przesyłek powstałych w czasie transportu, reklamacje będą rozpatrywane tylko pod warunkiem spisania w obecności osoby dostarczającej przesyłkę protokołu reklamacyjnego w momencie dostawy Produktu.
7. Po odbiorze Klient zobowiązany jest sprawdzić zawartość paczki, w której powinny się znajdować faktura VAT, paragon fiskalny oraz wszystkie Produkty, które Klient zamówił. Jeżeli Klient zauważy jakieś braki w paczce, zobowiązany jest do niezwłocznego kontaktu telefonicznego (, 790236074 lub 790434097) lub mailowego (kontakt@dobry-zegarek.pl) w terminach: od poniedziałku do piątku 8.00 – 16.00 .
8. Reklamacje o brakach w zamówieniu przyjmowane są do trzech dni roboczych od dnia odbioru przesyłki od kuriera. Po upływie trzech dni roboczych reklamacje nie będą rozpatrywane. Do uznania reklamacji są także wymagane dokumenty potwierdzające zakup produktu.
9. W przypadku odbioru osobistego Klient zobowiązany jest podać (mailowo lub telefonicznie) przybliżony czas odbioru Produktu.
10. W przypadku nie możności odbioru przez Klienta przesyłki we wcześniej ustalonym terminie, Klient zobowiązany jest do kontaktu telefonicznego pod numerem 790236074.

V SPOSÓB I TERMIN ZAPŁATY

Płatność za zakupiony Produkt, zgodnie z wyborem dokonanym przez Klienta w formularzu na początku składania zamówienia (Etap I: koszyk), może być dokonana jedynie w jeden z następujących sposobów:
a. przelewem na rachunek Sprzedawcy wskazany w wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie zamówienia wysyłanej do Klienta.
b. Przy pomocy  Dotpay
c. gotówką do rąk pracownika Poczty Polskiej albo pracownika firmy kurierskiej dostarczających zakupiony Produkt za pobraniem;
d. w kasie Sklepu - w przypadku odbioru zakupionego Produktu w siedzibie Sklepu.


Przewiń